بپا نچایی!!

*دوستان ابراز لطف میفرمایند، و میپرسند چرا نمینویسی؟ یا چرا اینقدر کم مینویسی؟ میدانید میترسم با نوشتن زیاد کم کم خیال برم دارد که نویسنده ام و دچار افسردگی گردم!!!! آخر میدانید، چندی پیش سازمان بهداشت آمریکا در فهرستی بلند بالا مشاغلی را که صاحبانشان افسردگی بیشتری دارند، اعلام کرد، گویا نویسندگی در راس این مشاغل قرار گرفته است، البته این بنده حقیر میدانم که هیچ نیستم،گفتم مباد خیال خام برم دارد!!!!


*این سرمایی بودن هم دردسری شده است در این سرمای استخوان سوز، چند وقتی میشود که پهلوهایم چاییده است !! چند روز پیش که چاییدگی امانم را بریده بود و به زور کلیه بند و پهلو بند پشمی، درد را تسکین میدادم، فکر کردم که گاه نیز روح هامان میچاید!!! و باید روح را با همنشین و همصحبت نیک، سفر، کتاب، فیلم، تئاتر، و لذت های ناب زندگی گرم نگاه داشت تا روح دوباره سالم شود.


 *عادت به خواندن حوادث روزنامه ها ندارم، اما دو روز پشت سر هم،حوادث روزنامه ها توجهم را به خود جلب کرد، چرا که درباره دزدیدن زنان است، زنانی بیچاره که چون من حقیر فقیر سوار خودرو مسافربرهای شخصی شده اند، و راننده و همدستانش که نقش مسافر را بازی میکرده اند، پول، کارت اعتباری و طلاهاشان را غارت و سپس به آزار جنسی  و تجاوز به زنان پرداخته !! و دست آخر آنها را در خیابان رها کرده اند. ترس برم داشته که نکند خدای ناکرده، از این دست بلاها سر من بیاید، و اینجاست که ضرورت ماشین دار بودن، جهت حفظ امنیت، خود را نمایان میسازد!

 *و در آخر خبری فرهنگی : همشهری داستان ویژه بهمن ماه چاپ گردید!!!

مریم29 دی 89

 

the swine flue

*سال نو میلادی مبارک ! آرزوی قلبی من شادی، صلح و آزادی برای همه ملل جهان است.


*گل شب بو در این فصل فراوان است، بخرید، بر روی میزهاتان بگذارید و از بو و زیبایی سپیدش فراوان لذت ببرید!

 

*Neurotics build castles in the sky. psychotics live in them. psychiatrists collect the rent !!!!!

 

*نمایش آنفلونزای خوکی را به تماشا نشستیم، داستان درباره پزشکی است که توسط گروهی به کنترل و گونه ای تکثیر بیماری آنفلونزای خوکی میپردازد، پزشکی که تصور می کند بر همه امور از جمله بیمارانش کنترل دارد، کم کم پی میبرد که تنها مهره ای است که توسط  عده ای بازی داده میشود، مهره ای برای تکثیر تاسف برانگیز بیماری آنفلونزای خوکی! آنفلونزا در این نمایش تنها نمادی است از گرفتاری و یا دلمشغولی هایی که توسط عده ای و با سیاست خاصی وارد زندگی مردم می شود، تا مردم با مشغول شدن به آن، به مشکلات جدی تر و موضوعات اساسی تر زندگیشان نیندیشند، بیماری همه گیری که شاید بتوان با تفکر و اراده راسخ از چنگش گریخت! موسیقی کار خوب بود، بخشی از موسیقی توسط گیتاریستی جوان، هنرمندانه در کنار صحنه اجرا میشد. بازی ها خوب و کار خسته کننده نبود. به امید ریشه کنی انواع آنفلونزا در این مملکت.

 

مریم11 دی89

the doctors

من چقدر تعریف این برنامه وزین و دیدنی  the doctors  را بنمایم، این برنامه تلویزیونی که محصول کشور منفور، مرده، کثیف، بی نظم، مستکبر جهانی و فاسد آمریکا است!! توسط گروهی کافر از همه جا بی خبر تهیه می گردد، وتوسط شبکه mbc4 از شنبه تا 4 شنبه حدود ساعت 18:45به وقت ایران پخش میشود. چند شب پیش یکی از قسمتهای این برنامه درباره سلامتی و اعداد بود،  به عنوان مثال چند بار در روز مسواک زده بشه برای سلامتی خوبه؟ چند بار در هفته کودک خود را به حمام ببرید، بهتر است؟ در آخر گفتند اعداد در رابطه  با س ک س در هفته کدام است؟ در آن برنامه خانم دکتر دورگه با نمکی است که جواب این سئوال را با مایه ای طنز آمیز داد.

 قطعا همه ضرب المثل an apple a day keeps  a dr away  را شنیدید، خانم دکتر در پاسخ به این سئوال گفت:an orgasm a day keeps a dr away!!!

 

  و این هم فرازی از سخنان فروید:

"روان کاوی سومین ضربه ای است که به پیکر خودشیفتگی آدمیان وارد آمده است.کوپرنیک انسان را از مرکز عالم بیرون راند، داروین وی را واداشت تا به خویشاوندی خود با حیوانات اقرار کند و فروید نشان داد که عقل نیز در خانه خود فاقد سروری است !!"

 

   مریم6 دی 89