ببر سفید

ببر سفید-آراویند آدیگا-ترجمه مژده دقیقی-انتشارات نیلوفر89

درباره بعضی کتابها نمیشه نوشت، دقیقا مثل بعضی فیلمها میمونه، مثل بعضی کارها که فقط باید خودت تجربه اش کنی، مثل بعضی آدمها که باید خودت ببینی، ببر سفید هم همینه، داستان مردم هنده، قصه بسیار روان و با کلی اشارات طنز و دوست داشتنی، جایزه بوکر سال2008 رو هم برده، نویسندش هم یه آقای هندی خوش تیپه که از بچگی به استرالیا مهاجرت کرده، اما مشخصه که جامعه هند رو خیلی خوب میشناسه، فکر کنم همه تابستوناش رو در شهرهای هند گشت زده، به هرحال باید خودتون بخونید، ترجمه اش هم روونه، برای شروع فصل تابستون انتخاب خوبیه ! راستی برای هدیه به دوستان هم کادو مناسبیه، کی تولدش نزدیکه؟!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://minoo1981.blogfa.com

سلام. منم میخوام بخونمش.

سلام ببخشید تاریخش تموم شده بود برگردوندم کتابخونه

حمیده جون پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام مریم جون. هرچی که می گذره، در قیاس با آدمهای اطرافم، بیشتر به این نتیجه می رسم که تو واقعا برای من عزیز و محترمی. تو مریم مقدسی. نبین که دیر دیر خبرتو می گیرم اما واقعا دوست دارم و آرزو می کنم همیشه همینطور بمونی.« تو انسان بخشنده منی و من گناهکار ندیدن تو»

ای وای حمیده جان این حرفها چیه مریم مقدس کدومه خوبی ها از خودته دختر خوب بیشتر از این شرمندم نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد