کاناپه جادویی فروید

هوا آلوده است، صبح در خبر رادیو پیام شنیدم قرار است هواپیماهایی امروز در آسمان تهران پرواز کرده و با آبپاشی بر فراز شهر، از شدت آلودگی بکاهند!!!  نمی دانم به نظر من مسخره میرسد، مسخره و خنده دار

 

صورتم پر از جوش گشته است، دکتر پوستم می گوید: "دیگر نمی دام چه کنم با پوستت؟ همه چیز را سنجیده ام! پاسخ نمی گیرم اما." دو روز پیش دوباره رفتم پیشش،گفت: "مریم جان برو مسافرت، اگر هم نمی توانی تصویرسازی کن، تصور کن در سواحل جزایر قناری نشسته ای!!! " چه می دانم؟! می خواهم امتحان کنم شاید پاسخ گرفتم، می خواهم خودم را در اطریش، در پریبور تصور کنم! در آنجا سری هم به منزل فروید میزنم، بر روی کاناپه جادویی اش لم میدهم و از خودم برایش می گویم، نظرتان چیست؟

 

خودم را بسته ام به گل گاو زبان، می گویند تسکین بخش اعصاب است، می خورم و شب، سر نرسیده به بالش، خواب می آید،آرام آرام..........

 

مریم15 آذر89

نظرات 3 + ارسال نظر
روح الفدا دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com/

سلام جالب بود من شما رو لینک کردم دوست داشتین منو با اسم ایران سبز لینک کنید

... یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

<صورتم پر از جوش گشته است> با نثر روان بفیه مطلب همخونی نداره

none شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام
نگران مباش ، که این جوشها روزی بهبود میابد و آن روز روزی باشد که صدای کل از حیاط منزلتان به آسمان برخیزد و صدای بوق معروف ماشین دودیها گوش مردم را نوازش دهد و مردم از بابت این نوازش برای روحتان دعا فرستند .

پس از این باب نگران مباش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد