اسباب کشی!

اسباب کشی علاوه بر همه سختی ها و درد سراش یه سری چیزای خوب هم داره ! مثلا به کمدها و کارتون هایی که چندین ساله سراغش نرفتی سرک میکشی،و کلی خاطرات برات زنده میشه و چیزهایی پیدا می کنی که کم از عتیقه ندارند،چیزهایی مثل :  

 

*نامه پدرم به پدرش وقتی سرباز بوده و درخواست پول کرده: باری پدر جان دیگر3 تومان بیشتر ندارم،برایم پول بفرستید بیاید!!!!  

 

*یا پیدا کردن عکس ثریا و محمدرضا پهلوی که هدیه عکاسی فتو رکس مشهد بوده به مناسبت تشریف فرمائی ایشان به مشهد در سال 1336!!! 

 

*و از همه جالبتر اسباب بازی های کودکی !! وقتی من بچه بودم خواهرم فرحناز یه ماشین فیات آبی داشت که خیلی خوشگل بود، ما از روی بچگی به اون ماشین می گفتیم: بی بیب ففر،کلی التماس می کردیم تا فرحناز ماشینو بده ما باهاش بازی کنیم، باور کردنش سخته ولی وقتی چندروز پیش این ماشینو پیدا کردم ،اولین چیزی که گفتم این بود: وای بی بیب ففر!!! چرا این ماشین انقدر کوچولو است؟؟!!! وقتی من بچه بودم این ماشین خیلی بزرگ تر بود!!!! 

 

*یا پیدا کردن بعضی از لباسها،دمپایی،کیف پول و.... خواهر مرحومم . کیف پولش با چیزهای داخلش،حتی بلیط اتوبوس!! جوراباش،پارچه ای که خریده بود مانتو بدوزه! تقویمش ! اشک ها جاری................... 

 

*یا پیدا کردن نامه ای عاشقانه به خط برادرم اما با امضا رحمان!!!! برای کسی که هانی نام دارد!!!!!! مربوط به حدود 15 سال پیش !!! ظاهرا نامه به هانی جان  نرسیده است!!! 

 

من خوشحالم ،خسته ام، و زنده!!!

مریم12 مرداد89

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد