بلدی اینترنتو قاتق کنی؟!

* من اصطلاح " قاتق کردن" رو از مامان و مامان بزرگم شنیده بودم.مثلا میگفتن: غذاتونو قاتق کنید تا سیر شید !!! در لغت نامه دهخدا هم این اصطلاح اومده."قاتق کردن:در تداول عوام نان خورش را کم کم با نان خوردن تا به همه نان برسد." حالا چرا یاد قاتق کردن افتادم؟ الان براتون توضیح میدم ، ما در محل کارمون اینترنت داریم ،ولی استفاده از اون برای ما نامحدود نیست.به عنوان مثال من تنها 1 ساعت حق استفاده از اینترنت رو دارم و از اونجایی که باید با همین یک ساعت از ساعت 7 صبح تا 4 بعدازظهر سر کنم،پس با همین زمان محدود پست الکترونیک چک میکنم ، نامه میفرستم، به facebook سرمیزنم، وبلاگم رو به روز میکنم، به سایتها و وبلاگهای موردعلاقم سر میزنم، مقاله پیدا میکنم،کار مرتبط با شغلم رو هم انجام میدم.در یک کلام اینترنتو قاتق میکنم تا کم نیارم و سیر شم !!!  

 

 

* دنیای کودکی انقدر شیرینه که به راحتی نمیشه از کنارش گذشت!من یه خواهرزاده 6 ساله دارم. هفته گذشته و درحین دیدن سه ریال یوسف،بعد از اینکه میبینه حضرت یعقوب و کنعانیان در انتظار بازگشت کاروان به مصر رفته هستند و با انتظار و دلشوره به صحرا چشم دوخته اند ،به مامانش میگه: "خوب مامان چرا به موبایلشون زنگ نمیزنن،تا از نگرانی در بیان!!!!! "

یه خواهرزاده دیگه هم دارم که 9 سالشه،چند وقت پیش در حین دیدن آلبومای قدیمی ، به یه عکس برخوردیم- عکس دایی و زندایی که در آمریکا زندگی میکنند- عکس، خیابونیو نشون میداد که زندایی  در اونجا عکس انداخته بود.خواهرزاده 9 ساله با تعجب روشو کرد به من و گفت: "خاله این خانمه چرا تو خیابون روسری سرش نکرده!!!؟ ؟"

مریم 15 فروردین88

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.my-style.blogsky.com/

سلام، سال نو مبارک. دنیای بچه ها خیلی غبطه انگیزه. یه صداقت و سادگی که تو دنیای ما خیلی نایابه. اینترنت قاتق کردن هم جالب بود :).

سلام سال نو شما هم مبارک :)

سید اطیابی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

با سلام و ارادت. سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باشد . سالی پر از بر کت و شادکامی برایتان آرزومندم.

سلام سال نو شما هم مبارک برای شما و خانواده محترمتون آرزوی شادی و سلامتی دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد