فوق العاده فوق العاده!

سلام.

فیلم شکDoubt  با بازی فوق العاده مریل ستریپ  Meryl Streep رو حتما ببینید.خیلی عالی نشون میده که چطور یه شک تو دل آدم جوونه میزنه و رشد میکنه به همون سمتی که دلت میخواد هدایتش کنی،یعنی گاهی شواهد اونقدر نیست که شک به یقین تبدیل بشه ولی تو اگه بخوای شواهد رو طوری میبینی که شکت رو تبدیل به یقین میکنی! بازی مریل ستریپ فوق العاده است!  

 

من خواب زیاد میبینم ،ولی تنها گاهی از مواقع احساس همراهش میشه،منظورم اینه که در کنار خواب هیجانها و احساسات رو درک میکنم ،گویی بیدارم و هوشیار!!چند شب پیش خواب آقای محترمیو دیدم که دوستش دارم ،داشت از پله های خونمون بالا میومد و من انقدر خوشحال بودم که تو خواب ترکیبی از شادی فراوان ،عشق و ذوق زدگیو حس کردم،امیدوارم از این خوابها ببینید، فوق العادس!   

 

" راز فال ورق" عنوان کتابیه از "یوستین گردر" سرانجام تمومش کردم! فکر کنم طلسم شده بود!!پیشتر، از این نویسنده کتاب "دنیای سوفی" رو خونده بودم.موضوع هر دوی این کتابها فلسفه است، ولی دنیای سوفی عالیتره.یه جورایی وقتی از یه نویسنده کتاب خوبی میخونم ،توقعم ازش بالا میره! و کتابهای بعدیش رو نقادانه تر میخونم. اگه بخوام  هدف "راز فال ورق" رو در چند جمله توضح بدم باید بگم: وه آدما از وجود خودتون تعجب کنید،چه موجودات جالبی!! از کجا اومدین؟ و از اونجایی که تصورات میتونه تبدیل به واقعیت بشه ،پس شاید ما خیالی هستیم یا بهتره بگم ما آدمها ، تنها تصور خالقمون هستیم، فوق العادس نه؟

مریم 8 فروردین 88

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://mhi.blogsky.com

جهان را ما نه آنچنان که واقعا هست می بینیم... جهان را ما آنچنان که واقعا هستیم می بینیم...

نادر یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://weally.blogsky.com

خوب بود ... چه خوب بود زمانی که کتاب می خواندیم ... کاش بازهم ...

عالی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد