پشت درب شکستنی است٫آهسته باز شود!!!

امروز رفته بودم استخر! تو محوطه بیرونی استخر بر روی درب آسانسور یه کاغذ چسبونده بودن ،با این مضمون:"ظرفیت 1 نفر ،بیشتر از 1 نفر خطر سقوط دارد!!!!!" احتمالا قبل از این اطلاعیه ،اطلاعیه ای با این مضمون بر روی درب آسانسور زده شده بوده:" ظرفیت 1 نفر! "و از اونجایی که مردم معمولا به این نشونه ها توجه نمی کنن! متصدیان استخر اینبار با حربه خطر سقوط درخواستشونو مطرح کرده بودن !!!! یاد بچه گی هام افتادم،بعدازظهرها خواهرای بزرگترم می خوابیدن و من شیطونی می کردم،گاهی بدو بدو وارد اتاقی می شدم که خواهرام توش خوابیده بودن!و درب اتاق رو محکم بهم می زدم!خواهرام هرچی میگفتن، مریم ما خوابیدیم آرومتر بازی کن !گوشم بدهکار نبود!!!تا اینکه یه بعدازظهر وقتی داشتم بدو بدو سمت اتاقشون میرفتم،نگاهم به نوشته ای افتاد که روی درب زده بودن!!!نوشته این بود:"پشت درب شکستنی است ،لطفا درب را آهسته باز کنید"!من تمام اون روز بعدازظهر وقتی حین بازیم میرسیدم به اتاقی که خواهرام داخلش خوابیده بودن یواش درب رو باز میکردم ،پشت درب رو نگاه می کردم ودوباره آهسته درب رو میبستم   ، با اینکه میدیدم شکستنی پشت درب نیست،ولی هر بار که حین بازی به اتاقشون میرسیدم درب رو یواش باز میکردم و پشت درب رو نگاه میکردم!!!تا عصر که خواهرا از خواب پاشدن و من طلبکارانه رفتم سراغشون و گفتم پشت درب که چیزی نیست ! چرا نوشتید شکستنی آهسته باز شود؟؟؟!!!خواهرام گفتن:"آخه وقتی به زبون خوش بهت میگیم دربو آهسته باز کن و ندو ،گوش نمیکنی!ولی با این کار حداقل امروزو راحت خوابیدیم!!!" امروز وقتی این یادداشتو رو درب آسانسور استخر دیدم،یاد بچگیم افتادم و اینکه گاهی این خودمونیم که باعث میشیم بهمون دروغ بگن!!!!!  

مریم 18 بهمن 87

نظرات 1 + ارسال نظر
الناز جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام دوست عزیز . وقت به خیر.

از وبلاگ خیلی خوبتون تشکر می کنم.. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . راهنمای کامل هم به زبان فارسی داره. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید. در صفحه دریافت کد می توانید بر روی Persian Help کلیک کنید و راهنمای فارسی آنرا ببینید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com/fa-searchbox.html صفحه راهنمای فارسی

http://www.glseek.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد