سلینجر درگذشت!

جروم دیوید سلینجر نویسنده گوشه گیر آمریکایی در گذشت.باید رمان ناطور دشت را خونده باشید،تا عاشق نویسنده این رمان شید،مردی که با خلق شخصیت پسر نوجوونی به نام هولدن باعث میشه به خودتون بگید: هی محشره!!! سلینجر منو می فهمه!! 

 

فیلم avatar به کارگردانی جیمز کمرون ،گویای واقعیتهاییه که به راحتی نادیده گرفته میشه: بلایی که ما انسانها تنها برای کسب منافع بیشتر بر سر طبیعت آوردیم!! فیلم به یادمون میاره که چقدر از طبیعت دور شده و از درک طبیعت غافلیم! طبیعت بکارتشو از دست داده تنها به خاطر ما انسانها که نمی دانم به چه حقی خودمان را برتر از طبیعت می دانیم!!!جلوه های ویژه فیلم عالیه! آخر فیلم دلم می خواست یه avatar  باشم!! 

 

داخل تاکسی در ترافیک خیابون شریعتی نرسیده به پل رومی، نشسته بودم که صفی طولانی توجهمو به خودش جلب کرد،بیشتر که دقت کردم دیدم فقط جوونا تو صفند،به خودم گفتم حتما صف سینماست،ولی آخه مطمئن بودم اونجا سینما نیست،تاکسی کم کم جلوتر میرفت،و من به جلوی صف نزدیکتر،وووه صف خرید از نمایندگی   nike بود !! احتمالا حراج بود، باور کنید مدتها بود همچین صفی رو حتی در سینماها ندیده بودم،حیف باید با موبایلم فیلم می گرفتم!!!!

مریم10بهمن88

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

اااا سلینجر مرد؟؟ ناتور دشت رو اول دبیرستان سر کلاسها با دوستم می‌خوندیم!!

یعنی نمایندگی نایک همچین حراج توپی کرده که صف تشکیل بشه؟!

بله !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد