بدون شرح!!

*میشه لطفا برید گل میخک مینیاتوری بخرید و ببوییدش ! انقدر بوی دوست داشتنی ای داره! ترکیبی از بوی بهار، بوی گل فروشی و بوی گلهای صحرایی! 

 

*یکی از کتابهای مورد علاقه من کتاب "کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو" است ،یکی از خواننده های مورد علاقم هم "محسن نامجو" است.حالا نکته جالب اینه که محسن نامجو کتاب کیمیاگرو با صدای خودش به بازار نشر فرستاده!فکر کنم خیلی شنیدنی باشه!فکر کنید این جمله های به یاد ماندنی کتاب کیمیاگرو با صدای نامجو بشنوید:" کسی که دوست می دارد،دوست می دارد،هیچ دلیل دیگری لازم ندارد." "هر جا که دلتان است،گنج شما هم آنجاست." "آگر من بخشی از رویای تو باشم،تو روزی باز خواهی گشت."  

 

*جمعه به امید رفتن به سینما و دیدن فیلم "بیست" کله سحر از خواب بیدار شدم،به سینما زنگ زدم و برای ساعت 10:15 که فیلم شروع میشد،با یکی از اقوام به سینما رفتم.از ساعت 9:50 تا 10:30 جلوی درب سینما بودیم!ولی درب سینما باز نشد!!!باورتون میشه؟؟؟سینما برای فیلم بیست که باید در ساعت 10:15 به نمایش در میومد ، باز نشد!نکته عجیب اینه که هیچکسی هم داخل سینما دیده نمیشد!شاید همه خواب بودند!!!!  

 

*این شعر هم نمیدونم از کیه!ولی خیلی دل انگیزه، در حظ من شریک شوید:

" کاج سیب می دهد اگر عاشق شود

   انگور میدهد اگر مست شود

  توت فرنگی میدهد،اگر خوشبخت شود

  و کاج می ماند،اگر تنها باشد"

مریم23 فروردین 88

نظرات 2 + ارسال نظر
behrouz یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.behrouzshekarchi.com

چه جالب :)) :))

:))

مرجان(پاک نویس) یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://coral2.blogfa.com

و اگه پیدا نکردیم گ میخکه رو چی؟!:(کاش میشد بوی گلو لینک کرد این جا گذاشت!
من کیمیا گرو خریدم و میخوام بعد از کنکورم بشینم بخونمش
محسن نامجو رم دوست می دارم خصوصا" آهنگ شیرینشو!
واقعا؟!
کجا میشه گیر آود اینو؟!(ایول چه کاری کرده!)
وا!اونوخ فقط تو و دوستت هم اونجا بودین؟خب زنگ میزدی می پرسیدی دوباره!
عزیزم!چه این شعره خوشگل بود...من دوست دارم کاجی باشم که توت فرنگی میده!!

پیدا میشه!
کتابفروشی ها.نوار فروشی ها
نه خیلی آدم بیچاره اومده بودن.ما تنها نبودیم.
امیدوارم .بله این شعر خیلی خیلی زیباست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد