بهار90


 سلام بهار رو از دست ندید که هوا  بدجوری خوبه، هواخوری و کتابخونی و پیاده روی و.........  یاد یکی از دوستانم افتادم، دوست شیرازیم میگفت: بهار گربه مستونه............

 و اینک بهار و  پیشنهادهای مست و شنگولی من :

زیر آفتاب خوش خیال عصر-جیران گاهان( مخصوص عاشق پیشه ها)

گریز دلپذیر-آنا گاوالدا ( مخصوص کسانی که خواهر و برادر دارند و دلشان برای روزهای خوش گذشته تنگ گشته است.)

بادبادک ها-رومن گاری ( پیشنهاد ویژه،  بسیار دوست داشتنی، خواستنی و خواندنی.)

جزیره سرگردانی ، و ساربان سرگردان-سیمین دانشور(مخصوص روشنفکرهای مذهبی!)

و..........................گربه مستون به قول عزیز دوست شیرازی من!

 

مریم27 فرودین

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حمیده جون شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

مرسی عزیزم. اگر فرصتی دست بدهد حتما به سراغ آنچه معرفی کرده ای خواهم رفت.

خواهش میکنم حمیده جون

راوی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.andoheravi.blogfa.com

سلام
اسم وبلاگت چقد قشنگه
راستش من نوجوون ک بودم سووشون رو خودنم خیلی لذت بردم واقعا معرکه بود یکی دوسال پیش یه داستان کوتاه از دانشور خودنم بنام برفهای کلیمانجارو !!
واقعا نظرم درموردش فرق کرد
واسه همین ترجیح میدم دیگه سراغش نرم و تصویر خوب سووشون تو ذهنم خراب نشه
یه پیشنهاد هم من میکنم اگه دوس داشتید بخونید
بهار برایم کاموا بیاور نوشته مریم حسینیان انتشارات کتابسرای تندیس
ممنون
یاعلی

سلام ممنون از لطفتون چشم کتاب پیشنهادیتونو میخونم!

دختر شرقی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام خانومی.
مرسی. خیلی وقت بود نبودی؟؟؟؟

سلام : ))

سعید سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام
خوشحالم از اینکه دوباره مثل همیشه شاد و پرانرژی هستید و با شوق و نشاط از طراوت بهار کتابهای بهاری معرفی میکنی. امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی.
و بازم ممنون از وبلاگ و مطالب قشنگت . همیشه پیگیرش هستم. سعی کن زود تر به روزش کنی.

چشم آقای دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد