بوی عیدی بوی توپ

اگه این روزهای آخر سال فرصت دارید، برید و تئاتر دایره گچی رو در فرهنگسرای بهمن  ببینید،حسابی سر حالتون میاره و هیجان خونتون رو میبره بالا !

 

فیلم سینمایی   the fighterفیلمی دیدنی که بیانگر نوعی از زندگی آمریکایی است، روایت خانواده ای پر جمعیت متشکل از 7 دختر و 2 پسر است که پسرها مشت زن هستند و داستان با موضوع مشت زنی برادرها در این خانواده به جلو میرود. در مراسم اسکار امسال بهترین بازیگر مکمل مرد و زن از این فیلم انتخاب شدند!

 

آلبوم تمام تو ترکیبی از پیانو و نی کاری از هوشیار خیام و امیر اسلامی کاری درخور شنیدن! و پیشنهاد مطالعه کتابهای دوست داشتنی رومن گاری عزیزم و فیلم جدایی نادر از سیمین  اصغر فرهادی.

 

و در پایان با یاد فرهاد و آهنگ بی نظیر و نوستالژیک بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی به پیشواز بهار میروم، سال 1390 پیشاپیش مبارک باد! با آرزوی شادی، سلامتی و آزادی ! 

                                                                                  مریم24 اسفند 89

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید. ح جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ

با سلام
همواره از مطالب زیبا و جالبت لذت میبرم. و مهم تر اینکه با داشتن کار و مشغله زیاد این همه پیگیر فرهنگ و هنر هستی و بهترن فیلم ها و کتاب ها را به دوستان معرفی میکنی.
درنهایت سال خوبی برات آرزو مندم.

There is no ideal new year; only the one Christmas you decide to make as a reflection of your values, desires, affections, traditions

Happy

new year

سلام ممنون از لطفت امیدوارم تو هم سالی سرشار از شادی و سلامت داشته باشی

سپیده پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

سال نوت مبارک...
با آرزوی بهترین تو سال جدید :)

مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد