دیدن دختر صددرصد دلخواه!!

آتشکار: فیلمی با موضوعی نسبتا بکر و دست نخورده در سینمای ایران، قصه مردی سنتی که آرزوی پسردارشدن و ادامه نام و نسل دارد، اما 4 دختر نصیبش شده، و زنش که دیگر توان حاملگی و زایمان بعدی به امید پسر دارشدن را ندارد، از شوهرش- با بازی حمید فرخ نژاد عزیز- می خواهد که برود و لوله هایش را ببندد(وازکتومی) اما مرد سنتی در برزخی میان آرزوی پسردارشدن، حفظ مردانگی و مراعات حال همسر نزار خود گرفتار گشته، و با رویاهای شبانه از پدر مرحومش و دوزخ، رو به تنها مشاور موجود که مرد روحانی ای است می آورد اما در عمل.......

دایره گچی قفقازی: تئاتری است که بسیار از آن تعریف شنیده ام، اما هنوز موفق به دیدنش نگشته ام، کارگردان این کار حمید پورآذری است و می توانید آن را تا پایان اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن و در ساعت 18:30 تماشا کنید.

دیدن دختر صددرصد دلخواه در صبح زیبای ماه آوریل:کتابی است نوشته هاروکی موراکامی و ترجمه محمود مرادی که نشر ثالث آن را چاپ کرده، کتاب  مجموعه ای است از 7 قصه کوتاه که به نظر این حقیر که اهل داستان کوتاه خواندن نیستم، بسیار دلنشین و و خواندنی است. از آن قصه ها که دلتان می خواهد شبها برایتان بخوانند، یا برای دیگری بخوانید، با لبخندی بر روی لب !

The kings speech: این فیلم با کارگردانی تام هوپر و بازی بی نظیر کالین فرث در نقش جرج ششم و جفری راش در نقش دکتر درمانگر ، قصه جرج ششم پادشاه انگلیس است که لکنت زبان دارد، و به کمک درمانگری که بسیار دوست داشتنی و وارد در کار خویش است، قصد رفع مشکل لکنت خود را دارد، فیلم بی نظیر است دیدنش را از دست ندهید!!!

شهرکتاب: شعبه جدیدی افتتاح کرده که به عنوان بزرگترین شعبه شهرکتاب شناخته شده است، به نظر میرسد این فروشگاه 3 طبقه با بخش ویژه بازی کودکان،کافه و تنوع محصولات جای دیدنی ای باشد برای دوستداران فرهنگ و کتاب! آدرس این مجموعه خ شریعتی بالاتر از استادمطهری نبش کوچه کلاته میباشد!

مریم7 اسفند89

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده جون دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

به به مریم بانو با این همه اخبار فرهنگی توپ! واقعا خوش به حالت که فرصت رسیدن به دلت رو داری! ما را هم دریاب.

سلام و ممنون از لطفت : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد