تئاتر ماکوندو

تئاتر ماکوندو-کارگردان آزاده انصاری-بر اساس داستانی از گابریل گارسیا مارکز-تماشاخانه ایرانشهر- شهریور و مهر 89 ساعت 7:15 بعداز ظهر. 

 

اگر نوشته های گابریل خان مارکز رو خونده باشید،پس قطعا با دنیای خیالی قصه هاش آشنایی دارید،دنیایی که از اون به سبک رئالیسم جادویی در نویسندگی یاد میشه،دنیایی عجیب غریب،خیلی عجیب غریب ! ماکوندو محل تولد مارکز است که بسیاری از اتفاقات  عجیب غریب قصه ها در اونجا رخ میده،قصه تئاتر ماکوندو هم خیالی است،البته چه کسی مرز خیال و واقعیت را تشخیص می دهد؟ اصلا آیا تفاوتی بین خیال و واقعیت وجود دارد؟ به نظر میرسد هیچ پاسخ قطعی برای این سئوالها وجود ندارد !

 عروسکها جالبند ،مخصوصا عروسک گابریل خان مارکز،عروسک گردانها کارشان را به خوبی انجام می دهند،صحنه ساده است و زیبا و از همه دوست داشتنی تر کسی است که به جای مارکز سخن می گوید،بله صدای مارکز تعلق دارد به سیامک صفری عزیز و دوست داشتنی،انتخابی کاملا به جا به حدی که پیش خود می گویم اگر مارکز پارسی میدانست و به زبان ما حرف میزد، قطعا صدایش شبیه سیامک صفری بود !!! در نهایت ماکوندو توصیه می گردد به همه دوستداران و سینه چاکان گابریل کارسیا مارکز !

 

مریم24 شهریور89

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد