دل من می خواهد!

و نمی دانم آیا همه ما می اندیشیم به روزهامان و به شبهامان،به شادی ها و به غمهامان،به پدرها و مادرهامان،به عشق ها و به دلتنگی هامان،گذشته ها،رفته ها،آیا می اندیشیم؟من نمی دانم.آیا می دانیم که روزی بعد از سالها لباسهایمان را جمع می کنند،چرا که دیگر نیستیم تا بر تنمان کشیم،همان لباس هایی که روزی با  ذوق خریدیم و چه شبها و روزها که بر تن کردیم؛و چه خاطره ها که بر ما  گذشت! من نمی دانم آیا می دانیم که زندگی سخت کوتاه است و شاید زود باشد آن روز که لباسهایمان را از کمدمان جمع می کنند! پس  هم را دوست بداریم و از حضور  و وجود هم لذت ببریم .

 

مشغول خواندن کتاب فیه مافیه مولانا هستم،نمی دونم چی بگم ،فقط مثل اینه که مدام نسیم خنکی به صورتتون می خوره ،مثل اینه که تو آسمونا هستین،مثل اینه که مولانا عاقل ترین و دوست داشتنی ترین مرد دنیاس،قطعا درباره این کتاب  مفصلتر می نویسم.  

 

دل من می خواهد هوس کودکیش را بکند 

دل من می خواهد شود ان بچه بی دغدغه آن کودک شاد 

دل من قصد بازی کرده است 

دل من قصد نوازش کرده است 

دل من می خواهد نخورد غصه فرداها را 

دل من می خواهد رود از ظلمت امروز به نور دیروز 

دل من پل می خواهد دل من کوچک است می لرزد می ترسد 

تو برای من ترسان من فواره شادی من فواره عشق 

پل رفتن به رهایی هستی  

پل آزادی پل خواهش  

پل آرامش گم گشته دراین ظلمت امروز  

و چه سان این خرده دل کودک بازیگوش  

تو را می خواند و تو ر ا می خواهد 

دل من می خواهد در میان دل تو لم بدهد 

ناز بازی بکند و دلت را به دلش بفشارد محکم 

دل من می خواهد بشنود ناز و نیازت به زبان...............

 

مریم 18 تیر 89

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

سایت خوبی داری، همین جور ادامه بده. می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل هستی منو لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم. با نام و آدرس زیر منو لینک کن.

عنوان: هر فیلم 1000 تومان

آدرس: www.parsdvdshop1.com

وجدان یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

حتی آنکه با اخلاص

در دل شبها می‌خواند دعا

هنگامی که در بدر کامل است ماه

می‌تواند به جانوری مبدل شود

به انسان گرگ‌نما


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد