عطر خوش زن

عطر خوش زن!

ساعت 6:15 صبحه، هوا هنوز تاریکه و من تنها داخل تاکسی دارم به سمت محل کارم میرم،وقتی کرایه تاکسی رو میدم،راننده بهم میگه:خانم چه عطر خوشبویی زدید! من اول شوکه و بعد میترسم ، جوابشو نمیدم و از تاکسی پیاده میشم!!این اتفاق ذهنمو به خودش مشغول کرده،آیا واکنش من که سکوت بود ،کار مناسب بوده؟ یا باید این جوابا رو میدادم:

 1 -خیلی ممنون عطرم  lacoste هست

 2-ممنون

3-مرتیکه پررو خجالت نمی کشی اول صبح به عطر مردم کار داری!

4-آقا شما راننده تاکسی هستین به عطر مردم چیکار دارین!

 5-مگه خودتون خواهر مادر ندارین به عطر ناموس مردم کار دارین!

 6 -آقا نگه دار  می خوام پیاده شم.

7 جیغ !

8  -من خوشم نمیاد درباره مسائل خصوصیم با کسی حرف بزنم.

 9  -به شما ربطی نداره!!!

خوشحال میشم پاسخ و واکنش شما رو بدونم.

مریم18بهمن

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

بستگی داره طرف چطوری گفته باشه و چه جور آدمی به نظر بیاد
آگه معقول بود و فک کردم واقعا خوشش اومده ممنون رو می گم! و در غیر این صورت فک می کنم منم واکنشم مثه تو میشد. اون جوابهای دیگه رو مطمئمنم که نمیدادم

ممنون سپیده جان

م دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ

u just had to say thank you he said his idea, and he was polite

ممنون از پاسخت

پگاه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://roohekharabati.blogspot.com/

من عطری نزدم..ولی بازم ممنون

چند تا از پست ها تو ن رو خوندم ..خوشحال میشم سری به من هم بزنید

مینو چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://mlbhtb.blogfa.com

سلام. منم واکنشم مثل تو می شد.

سلام ممنون از پاسخت

سید اطیابی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
ازقدیم گفته اند: جواب ابله هان خاموشی ست.
شاد و سلامت باشید.

سلام ممنون از نظرتون به خانواده سلام منو برسونید.

مینو شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام. این آدرس جدید منه( واگویه های یک شیمیست)
http://minoo1981.blogfa.com/

علی پاک سرشت شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

من عاشق عطر لاکوست زنانه هستم مخصوصا پینکش . بنابراین به راننده هم حق می دم که خوشش اومده باشه. یک ممنونم ساده فکر کنم بهترین پاسخ باشه.

ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد