تلگرافی!

آدمها هیچ گاه آنگونه که تو با آنها رفتار می کنی با تو رفتار نمی کنند و اینجاست که دلت می شکند برای همه احترام ها،  عزت تپان کردن ها و محبت ها،آن موقع است که بی اختیار اشک در چشمانت جمع می شود و هرروز بساط آبغوره گیری پهن است. 

 

فیلم  Julia and julieفیلمیه که می تونه لبخند رو بر لبان شما بیاره و برای خانم هایی که از آشپزی خسته و کسل شدند،دوباره میل به آشپزی رو بر انگیزه،اما اینبار آشپزی با عشق !! بازی مریل ستریپ فوق العاده اس،فوق العاده! 

 

در دوره های زمانی که آدمی در ارتباط مستمر با کسی است،خود سانسوریش بیشتر می شود،چرا که می خواهد بهتر جلوه کند،از قضاوت دیگران واهمه دارد،دست کم برای من که اینطور بوده است،اما به عکس در دوره های تنهایی بیشتر می نویسم،بیشتر و بدون سانسور! 

 

خواب و رویا جزئی جدانشدنی از من هستند،کمتر شبی را بدون رویا به صبح می رسانم و نمی دانم این دنیاهای نویی که در خواب میبینمشان ،در بیداری هم وجود خارجی دارند یا خیر؟ و آیا می توان گاهی در بیداری سرکی بهشان زد؟ 

 

آیا می دانید موزه فرش تهران،در تقاطع خیابان های فاطمی و کارگر قرار دارد؟و همه روزه به غیر از دوشنبه ها، از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعد ازظهر برای بازدید عموم آغوش گسترانده است!در اولین فرصت سری به این زیبا موزه خواهم زد!!

 

 

مریم5 بهمن88

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد