تنها دو بار زندگی می کنیم!

تنها دوبار زندگی می کنیم- بهنام بهزادی

اگه دلتون یه فیلم متفاوت می خواد پیشنهاد می کنم  به سینما برید و تنها دوبار زندگی می کنیم رو ببینید،بس که در سینمای ایران تصویر خونه های اعیانی،ماشین های خارجی وخانم ها و آقایون شیک، با لباسهای آنچنانی دیدیم،بس که فیلمهای بی سروته دیدیم دلمون لک زده بود بره یه فیلم متفاوت،یه فیلم خاص یه فیلمی که زندگی آدمهای دورو برمون رو همونطور که هست نشون بده،تنها دوبار زندگی می کنیم روایت زندگی دانشجوی اخراجی پزشکی اوایل انقلابه که الان راننده مینی بوسه،مردی تنها و افسرده که کسالت زندگی ، فکر خودکشی رو تو سرش انداخته،خودکشی در روز تولدش،اما قبل ازخودکشی مرد تنهای قصه ما که اسمش سیامکه میخواد یه سری کارهای ناتموم رو تموم کنه،باید وصیت کنه،با آدمهایی که فکر می کنه در اخراجش نقش داشتن تسویه حساب کنه و عشق قدیمیشو که الان خانم دکتر شده پیدا کنه ،تا فقط بهش بگه اون روزا عاشقش بوده،به قول خودش نگفتن این عشق براش سخت تر از نرسیدن بوده،صبر کنید صبر کنید زود قضاوت نکنید! تا اینجا قصه یه داستان معمولیه اما خبر ندارین یه شاهزاده خانم وارد زندگی این مرد میشه،شاهزاده خانمی که به نظر زیادی سرخوشه و کارهای عجیب غریب می کنه،اما وقتی وارد زندگیش میشید،می فهمید که این شاهزاده خانم....................صدای بارونی که در بسیاری از جاهای فیلم به گوش میرسه فوق العادس،و صحنه ای که سیامک در مینی بوسش به دختر ناز قصه میگه:شب میای خونه من؟!  وای وای وای و تصمیم شاهزاده خانم و..................بقیه قصه رو برید سینما ببینید ،نمی گم تا جذابیتش کم نشه!!!! من قصه های یه نویسنده فرانسوی به اسم کریستین بوبن رو خیلی دوست دارم این فیلم منو به یاد دنیای قصه های بوبن انداخت،دنیای دیوانه خاص زندگی!

یه توضیح کوچولو هم درباره پردیس سینمایی ملت بدم،من دیشب واقعا تاسف خوردم برای این مجموعه عظیم سینمایی و این سالنهای خالی سینما،من واقعا تاسف خوردم برای پله های برقی خالی ،آسان سرهای خالی،سالنهای خالی و حیف این همه انرژی که داره هدر میره،من متاسفم که برای فیلمی به این خاصی سینما خالیه ولی برای فیلم مزخرف اخراجی ها سالنها پر !!!!

مریم14 دی88

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

جالبه که حتی اسم همچین فیلم متفاوت و جالبی رو نشنیده بودم. حتما می‌رم :)

امیدوارم خوشت بیاد!

hate شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.sky.blogsky.com

hatman niga mikonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد