its his loss!

*چند روز پیش با یه دوست گپ می زدم ، موضوع در باره این بود که اگه من از کسی خوشم بیاد ، هیچوقت گامی جلو نمیذارم چون فکر می کنم اگه به هر طریقی جواب منفی بشنوم ،احساسات و غرورم جریحه دار میشه،این دوست نازنینم بهم گفت:" نه اینطور فکر نکن،تو چیزی رو از دست نمی دی ،اگر هم قراره کسی چیزی رو از دست بده آدم مقابلته، به قول فرنگی ها : its his loss !"  بله جمله قشنگ و پرمعنی ایه، در نهایت من چیزیو از دست نخواهم داد. .its all his loss

 

*گاهی والدین به گونه ای با فرزندانشون رفتار می کنند،که صداقتی که بینشون هست به مرور زمان کمرنگ و کمرنگتر میشه! کاش همه والدین قبل از اینکه فرزند دار بشن،دوره های آموزشی در رابطه با تربیت فرزند رو بگذرونند. 

 

*و دو جمله زیبا از دو تا از آخرین کتابهایی که خوندم:

فرقی نمی کنه که تو چقدر زود بلند شی! سحر هیچوقت زودتر ازموقعش سر نمی زند.                                                                                                                                                           خانواده پاسکوآل دوآرته- کامیلو خوسه سلا

 

اندیشه های من تنها موضوع خصوصی من است.

 جانورها- جویس کرول اوتس-حمید یزدانپناه

19مرداد88

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد