بدون شرح!

بابا رفته بود به یه سفر کوتاه،صبح پنجشنبه تو رختخواب ،خواب و بیدار بودم که احساس کردم صدای خروپفش میاد،با همون حالت خواب آلوده گوشامو تیز کردم ،بله خودش بود بابا از سفر برگشته بود و صدای خروپفش از اتاقش میومد،نمیدونید چقدر احساس خوبی بهم دست داد،احساس آرامش مطلق! من در اتاق خودم،بابا در اتاق خودش و تنها صدای خروپفش آنچنان آرامشی به من میداد که من با خیال راحت از حضور بابا ،چشمامو بستم و دوباره به خواب رفتم. و بابا جان تو هیچ گاه نخواهی دانست که تنها صدای خروپفت چه آرامشی به من میدهد! 

 

با کمال مسرت خوندن دفتر پنجم مثنوی مولانا رو شروع کردم و به آنچنان شعر دل انگیزی رسیدم که بسیاری از ناگفته ها رو در دلش داره:

بس نکو گفت آن رسول خوش جواز:      ذره ای عقلت به از صوم و نماز

زانکه عقلت جوهرست،این دو عرض    این دو در تکمیل آن شد مفترض

 

 

روز زن امسال هم ، خانمها رو دور هم جمع کردن، سخنران شروع کرد به تبریک گفتن و اشاره به این نکته که ورود خانمها به این شرکت که محیطی صنعتی ومردانه داره ، باعث تلطیف رفتار آقایون شده و اونها سعی کردن در رفتار و گفتار خودشون ملاحظات بیشتری رو داشته باشن،در میان سخنانشون به نکته ای اشاره کردند که باعث شد خانمها زیرزیرکی، مثل وقتی که سرکلاس تنظیم خانواده خندشون میگرفت ، شروع به خندیدن کنند و نگاه های شیطنت آمیز بهم بندازن ! آقای سخنران در بخشی از سخنرانیشون فرمودند: " قبلا مردها در کارخونه زیپ هاشون باز بود ولی الان با ملاحظه بیشتری لباس میپوشند و همه اینها از برکت خانمهاست!" البته اون بنده خدا منظورش این بود که وجود خانم ها باعث میشه مردها با دقت و وسواس بیشتری لباس بپوشند،ولی خوب منظورشو با باز و بسته شدن زیپ بیان کردن که باعث خنده خانمها شد!

مریم25 خرداد88

نظرات 2 + ارسال نظر
PeYmAn سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://link-best.blogfa.com/

سلام
دوست عزیز وب سایت زیبا و مطلب جالبی دارین
موفق باشین





omaYgE

پرین شاپ سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.parinshop.com

با سیستم درصدی پرین شاپ عمر سیستم های کلیکی پایان خواهد یافت
مطمئن باشید چندین برابر از سیستم های کلیلکی کسب درآمد خواهید کرد در سیستم درصدی شما حق مسلم خود را از بازاریابی دریافت خواهید کرد و مانند سیستم های کلیکی ماهیانه درآمد ناچیزی نخواهید داشت .

اگر در سیستم های کلیکی بر فرض مثال در روز 100 کلیک خواهید داشت و به ازای هر کلیک نهایتا به شما 50 تومان تعلق خواهد گرفت اما د رسیستم ما به ازای 100 کلیک که وارد صفحه توضیحات سایت میشود خودتان برآورد کنید که با ورود 100 نفر چند خرید صورت میگیرد و 10% شما چه مبلغه قابل توجه هی در روز خواهد شد!!!

هرچه بنر های بیشتری تبلیغ کنید درآمد بیشتری خواهید داشت
سایت:
www.parinshop.com

لینک دیدن اطلاعات بیشتر و ثبت نام

http://www.parinshop.com/weblog/link/web1.htm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد