Love me more and more and more

*بچه که بودیم،وقتی مامانمون از ما دور میشد، دنبالش گریه می کردیم.حالا خیلی از اون روزها گذشته ، الان در 27 سالگی، مامانم که داشت میرفت مسافرت، دنبالش گریه کردم! نه که بخوام دنبالش برم، بلکه به خاطر اینکه خونه بدون مامان تنگه!  

 

*دوستان منو آلوده سریالlost     کردند.اونم چه جور آلودگی ای ! در طی2 روز24  قسمتو دیدم.  

 

*خانم منشی عذرخواهی کرد.پذیرفتم.  

 

*دلم به بهار خوش بود، بهار اومد ولی تو نیومدی.تو کی هستی ؟کجایی؟چی کاره ای؟دلم میخواد بهت بگم:

“Love me more and more and more. Kiss me again and again and again.”

 

  

*یه جمله بسیار زیبا شنیدم .جمله ای که درجه مهرانگی قلبمو خیلی برده بالا. شما هم در حظ من از این جمله شریک شید:

“You make my heart go boom boom boom.”

 

 

*نمایشگاه کتاب برقراره،خواهرزادمو با خودم بردم.کلی کتاب خریدیم. در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیاری از کتابهای زمان کودکی خودمو دیدم.وه چه خاطراتی برام زنده شد!

مریم 19 اردیبهشت88

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

Love me more and more and more. Kiss me again and again and again.”
به فارسی یعنی چی؟

بماند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد