سر و سر عاشقانه!

*در جایی خوندم که در حین پیاده روی لبخند بزنید.دارم تلاش میکنم که در حین پیاده روی لبخند بزنم،ولی در دیاری که عادت به لبخند زدن وجود نداره، اگه من لبخند به لب داشته باشم،ممکنه بعضی آقایون فکرایی کنند!(مثلا میگن یا دختره دیوونس!یا داره بهمون خط(نخ) میده!) البته میدونم نباید از لبخند زدن هم ترسید!! بلکه باید ترس رو کنار گذاشت! از فردا صبح در حین پیاده روی لبخند میزنم.دیگران هرجور میخوان فکر کنند،به من ربطی نداره!!! 

 

 

*هفته گذشته در حین پیاده روی در اطراف محل کارم،2 تا مهد کودک و یک مدرسه ابتدایی دیدم.حدس بزنید چه فکری کردم؟ به خودم گفتم: چه خوب اگه روزی بچه دار شدم!صبح ها بچه رو مهد اینجا میذارم،عصرها هم وقتی کارم تموم میشه بچه رو از مهد بر میدارم و میرم خونه!! تازه خوشحال بودم که مدرسه ابتدایی هم نزدیک محل کارم هست،چون می تونم وقتی بچم به سن مدرسه رسید،همین مدرسه بذارمش!!! (آدمیزاد چه فکرها که نمی کنه!) 

 

 

*پیشنهاد میکنم فیلم the reader(2008) رو  ببینید.خیلی خوب بیسوادی یه آدم،شرمندگی از این بیسوادی و عواقب این بیسوادی رو نشون میده و اینکه عشق به آدمی چه انگیزه ها میده،انگیزه باسواد شدن!!و اینکه بی عشقی و ناامیدی میتونه همه امیدها رو از آدمی بگیره، تا حدی که خودکشی کنه !! و چه جالب که "مایکل"(مردی که در جوانی love affair – سر و سر عاشقانه - داشت) راز رابطش با "هانا" رو به دخترش گفت!!!من فکر نمی کنم اگه جای مایکل بودم این کار رو میکردم.البته نمیدونم شاید وقتی منم به اون سن و سال برسم ،رازهامو به فرزندم بگم! زمان مشخص می کنه!!!!

مریم4 اردیبهشت

نظرات 3 + ارسال نظر
شاپکده جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

نیما شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

در مورد لبخند باور کن اشتباه میکنی. تو ایران این کار اصلا مناسب یه خانم نیست.چون این جا ایران است میخواهید قبول کنید یا نه به نفع شما نیست.

:)

سپیده چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

من دارم سعی میکنم این لبخنده رو تو داروخونه عملی کنم٬ اما با همین مشکل سوبرداشت درگیرم! :(

ایول بابا فکرت تا کجاها می‌ره! من این جور مواقع می‌گم امید به زندگیت بالاست! :دی

آره والا فکرای بد بد می کنن:)) فکره دیگه اینور اونور زیاد میره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد