تجاوز!

وقتی به راحتی آب خوردن به حریم آدمی تجاوز میشود!

صبح ها که به محل کارم میرم، ماشینمو در خیابون خلوتی پارک میکنم،هیچ گاه هم ماشینو جلوی درب حیاط خونه مردم نمیذارم. هر روز که ماشینو پارک میکنم ،مردی رو میبینم که همزمان با پارک کردن ماشین من ،ماشینشو از پارکینگ  خونش در میاره و منتظر بچش میشه تا سوارش کنه و ببردش مدرسه!همیشه با اخم به من نگاه میکنه و حواسش به همه حرکات من هست،من اما توجهی نکرده و ماشینو پارک میکنم و برای پیاده روی از کوچه خارج میشم.همیشه احساس بدی به این آقا داشتم. هفته پیش دیدم رو ماشینم رنگ صورتی پاشیدن،بی توجه از این موضوع گذشتم!تا به امروز که بعد از برگشتن از پیاده روی و رفتن به سوی شرکت ،دیدم درب جلو و عقب ماشینم خط انداخته شده و دوباره رنگ صورتی به ماشینم پاشیده شده!!!تمام این حادثه در نیم ساعت پیاده روی رخ داد.و من همونقدر که مطمئنم ماست سفیده،همونقدر هم مطمئنم که اون مردک این کارو کرده .رفتم داخل شرکت به دربان گفتم:" به ماشینم رنگ پاشیدن"گفت : "وای ... خانم.... شما سومین نفری هستید که این بلا سر ماشینش اومده "گفتم:" فکر میکنم کار این مردکه که من روبروی منزلش پارک کرده ام ."گفت: "بله رو ماشین یکی دیگه از همکارا آشغال ریخته،با یکی از همکارا هم گلاویز شده ،گفته چرا شرکتتون اینجاست ،اینجا منطقه مسکونیه"دربان میگفت:" برف پاک کن ماشین بعضی از همکارا رو هم شکونده." میدونید نکته چیه؟ نکته اینه که هیچکدوم از ما جلوی درب ماشین رو این آقا پارک نکردیم،بلکه هر کدوم از ما همکاران گاهی در مجاورت منزلش پار ک کرده ایم.شاید براتون عجیب باشه من هر روز صبح این آقارو میبینم و همیشه نگاه سنگینشو روی خودم و ماشینم حس میکردم.امروز که این اتفاق افتاد مطمئن شدم ،کار خودش بوده.فردا اونجا پارک نمی کنم ولی اگر دیدمش بهش میگم که میدونم اون بوده که این کارو با ماشینم کرده.این آدم انقدر عوضیه که حتی یکبار با یکی ازهمکاران ما گلاویز شده!!! من صبح ترسیده بودم،الان احساس عدم امنیت دارم و نمیتونم درک کنم که یه آدم چقدر میتونه جسور باشه که در فاصله نیم ساعت ماشین منو به این روز بندازه و راست راست راه بره و زور بگه وخیلی راحت در دیگر آدمها احساس ترس بوجود بیاره!!!

 

مریم 29 فروردین88

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

سلام.

سید اطیابی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

با سلام
به نظر من این فرد بیمار بوده نه جسور . بهتر است با این دسته از افراد دهن به دهن نشوید و او رابه خدا واگذار کنید .

سلام.بله قطعا بیماره.امیدوارم همین بلا سر ماشین خودش بیاد!

سپیده یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

واااااااا! این آدم حتما مریضه. مثه همسایه‌ی روبه‌رویی ما که خونه‌اش کلا پارکینگ نداره و ما تازه به احترام اینکه ماشینش رو خب دلش می‌خواد جلوی خونه‌اش پارک کنه تا بشه اونجا نمی‌ذاریم ماشین رو. بعد یه روز که بابا پایین منتظر ما بوده و ماشین رو جلوی خونه‌ی اونا پارک کرده بوده خانومه اومده بیرون گفته شما نباید اینجا پارک کنین و کلی طلبکار و دعوا و ... بابام کفش بریده بود!! و بابای همیشه آروم ما عصبانی شده بود و ...

کلا آدم مشکل دار از نظر روانی زیاد شده!

آره عزیزم آدم مشکل دار و روانی زیاده!دارویی سراغ نداری بخورن بلکه آدم شن؟!

غلام چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

اگه بی تفاوت باشید پررو تر میشه.از راه قانون وارد عمل بشید هیچ غلطی نمیتونه بکنه مردیکه روانی

واقعا دیوانه بود این مردک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد