نقاب!

نمیدونم چرا باید نقاب بزنیم؟چرا باید دروغ بگیم ؟چرا نباید خودمون باشیم؟به عنوان مثال تو فرهنگ مامان باباهای ما، خیلی جا نیفتاده که دختر با یه آقای محترم دوست بشه یا بهتره بگم ارتباط برقرار کنه ، عاشق بشه!!؟(خدا نکنه!!!)باهاش بره بیرون؟ بره خرید؟ نه اصلا !!!خیلی ازپدر مادرا نمیتونن بپذیرن که دخترشون بزرگ شده ،نمیخوان بره مهمونی و دیروقت بیاد،اگه دختر راستشو بگه ناراحت میشن ،تعجب میکنن و عصبانی میشن! پس دروغ میشنون و نقاب میبینن.بله مامانا ، باباها وقتی دوست ندارید واقعیتو بشنوید ،پس دروغ خواهید شنید!!!مامانا باباها چرا نمیخواید قبول کنید که یه دختر  نیاز داره بعضی وقتها با بعضی آقایون ارتباط برقرار کنه،دختر شما دلش میخواد با یه آقای محترم بره خرید،دلش میخواد بره کنسرت موسیقی، سینما ، بله فرزند شما حق داره مرد دلخواهشو پیدا کنه،دختر شما باید ........... باور کنید دختر شما طبیعیه،این طبیعتشه،نمیخواید باور کنید؟ پس دروغ میشنوید و  نقاب میبینید ! بگذارید فرزندانتون خودشون باشن خود خود خودشون!!

پی نوشت: مامان،بابا خیالتون راحت! من هنوز اون آقای محترمو پیدا نکردم،اما امیدوارم به زودی پیداش کنم

مریم 3 فروردین 88

نظرات 2 + ارسال نظر
مانی سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ http://manis.blogsky.com

امیدوارم پیداش کنید اون مرد رو !!

منم امیدوارم:)

سپیده پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک مریم خانوم!
امیدوارم تو سال جدید اون آقای محترم رو پیدا کنی و مامان بابا اونقدر منطقی با قضیه برخورد کنن که بتونی بدون نقاب باهاش برخورد کنی :)
من خدا رو شکر مامان و بابا تا حد زیادی باهام همراهی دارن تو این مورد و اکثرا بی نقاب باهاشون درمیون می‌گذارم بخصوص با مامان و در جریان همه‌ی کارهام هستش. هرچند گاهی توصیه‌هایی می‌کنه که من عمل نمی‌کنم و بعدا می‌فهمم که اون راس می‌گفته!

سلام سپیده جان عید شما هم مبارک.ممنون منم امیدوارم پیداش کنم.برات ارزوی شادی و سلامتی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد