بهارانه!

فصل جدید سریال مورد علاقه من (Gray’s Anatomy) شروع شده ! چهارشنبه ها ساعت 11:30 شب از m.b.c 4 .دیشب وقتی )جورج اومالی) اومد دم در خونه) ایزی( و سرانجام بعد از چند وقتی دوری بهش گفتI love u too:  من دیوانه شدم!!!! 

 

یکی از دوستانم رفته بود نمایشگاه cebit . میگفت:" از بس اونجا خانم خوشگل بود،نمی دونستیم تکنولوژی برترو ببینیم،یا خانمهای برترو!! "  میگفت: " اونجا مثل ایران نیست که مردا(البته بعضی هاشون) خیلی راحت خانمای خوشگلو دید بزنن. "میگفت:" ما مجبور بودیم یه جوری دید بزنیم که اونا متوجه نشن داریم نگاهشون میکنیم!!! " نمیدونید چقدر با دوستم به این موضوع و این کارشون خندیدم!!!! 

 

حالم خیلی خوبه! کلا سرحالم ،فکر میکنم دلیلش اومدن بهاره و این هوای عالی درجه یک.من معمولا تو خیابون خیلی به کسی نگاه نمیکنم،اگه پسری هم به من نگاه کنه(نگاه خاص)سرمو میندازم پایین!!! چند روز پیش تو خیابون یه پسر که از روبروی من میومد نگاه خاصی به من انداخت!من هم فکر میکنم به خاطر اومدن بهار یه نگاه آنچنانی با لبخند آنچنانی تحویلش دادم!!! روبروش یه راه آب بود ، ندید !!! نزدیک بود بیفته توش ! من نتونستم جلوی خندمو بگیرم!!! 

 

در این روزهای بهاری ،اگه دلتون میخواد کتاب عاشقانه بخونید،کتاب " دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد" اثر (آنا گاوالدا)  رو از دست ندید.کتاب دل انگیزیه.البته مجموعه ای است از داستان  های کوتاه. و البته کاست جدید احسان خواجه امیری(فصل تازه)هم میتونه براتون شنیدنی باشه!!!البته در حد آلبوم قبلی احسان خان نیست.

 

مریم ، بهار 87 (22 اسفند) ، آخه بهاره دیگه !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

:))) این قصه‌ی دوستت خیلی باحال بود!! جدی مردای ایرانی تو دید زدن تو دنیا تکن!!!

وقتی بوی بهار میاد آدم هم نمی‌تونه مقاومت کنه و به روی دنیا نخنده...
حیف که درس دارم وگرنه این کتابه رو می‌گرفتم

سلام.بله بهار اومده وآدم ناخودآگاه لبخند میزنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد