توهم چاقی!

وقتی همه می خواهند همانند مانکن ها لاغرشوند!!!   

 

تب لاغری به طور وحشتناکی جامعه زنان ایرانی را فراگرفته است. همه زنان دلشان می خواهد لاغرشوند !!! توهم چاقی در میان دختران غوغا می کند و نمی دانید از چه راه های ناصحیح و غیر علمی ای ، هر ترفندی  را برای لاغری به کار میبرند.از خوردن قرص های چربی سوز تا رژیم های وحشتناکی که در آن با قرص هایی که سیری کاذب می دهد،روزها غذا نمی خورند !! و حتی خوردن قرص های لاغری! بدون مشورت با پزشکان!!! البته گاهی نیز متخصصان تغذیه رژیمهای عجیبی را تجویز می کنند که آدمی در تخصصشان شک می کند وبه خود میگوید:" اینجا چه خبر است !!! ؟؟ " من نمی دانم چقدر زنان ایرانی از میانگین جهانی چاقتر یا لاغر تر هستند و راستش را بخواهید خیلی برایم مهم نیست!!!!آنچه که برایم مهم است سلامتی و نشاطم است و اینکه جسم خودم را دوست دارم، من خودم را دوست دارم حتی اگر با معیارهای جهانی همخوانی ندارم!! و نمی دانم چرا دختران ایرانی خود را با مانکن های بی نوا !!! بله بی نوایی می سنجند که دارند از لاغری میمیرند و چرا زنان ما به جای ورزش و تغذیه صحیح و سالم ، سراغ قرص و رژیم های وحشتنا ک میروند؟ اما این را می دانم که همه دچار توهم باطل چاقی شده اند!!!!؟؟؟؟؟

                                                                      مریم 14 اسفند
نظرات 3 + ارسال نظر
یک بنده ی خدا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://harjmarj.blogsky.com

من همین جوری دارم از لاغری میمیرم :))))))
فکر کن تازه رژیم هم بگیرم :))))
اینم شده ماجرایی ... همه رژیم دارن ... یه جور ...

آره والا اینم شده یه داستان!

سپیده شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.con

واااااااای جانا سخن از زبان ما می‌گویی...
ما رو که تو داروخونه کچل کردن... من که از صبح تا شب واسه ملت تعریف می‌کنم که این قرص چربی‌سوز و کوفت و زهرمار هیچ اثری نداره و هی همکارا چشم غره می‌رن که چرا مشتری می‌پرونم!!

آره والا مردیم بس شنیدیم همه دم از چاقی زدن!

مهلا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://ravin.blogsky.com

آدمای چاق دوست دارن همش بخورن چون قرص ها هم خوردنین عاشقشن.چی کارشون داری بزار راحت باشن

مسئله اینه که چاق نیستندخیال می کنندچاقند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد