بدون شرح؟!

ما به مامان مامانمون میگیم عزیز. شب جمعه حدود ساعت 7 شب ، مامانم رفته بوده خونه عزیز! مامان میگه:" رفتم دیدم عزیز یه سینی گذاشته ،توش نون و پنیر و استکان چای!!! " عزیز گفته:" وا نمیدونم چرا امروز صبح هوا روشن نمیشه!!!رفتم تو بالکن میبینم همه چراغها روشنه !!!! مردم صبح جمعه ای کله سحر پاشدن چیکار!!! تو چه زود اومدی؟؟چه خبره مگه خواب نداری؟؟؟چایی بریزم برات با هم صبحانه بخوریم؟ " مامان میگه :"گفتم: عزیز صبح  جمعه چیه! ساعت 7 شبه !!! الان باید شام بخوری !!!معلومه که هوا روشن نمیشه!نماز صبح چرا خوندی باید نماز مغرب بخونی!!! " از مامان اصرار و از عزیز انکار!!! تا اینکه مامان تلویزیون رو روشن میکنه میگه:" ببین عزیز صبح جمعه که "کبری11" (نام سریالی پلیسی) نداره ،دعای ندبه داره!!! ببین الان تلویزیون داره کبری 11 نشون میده،پس الان شب جمعس !! "  نگو عزیز ظهر که خوابیده بوده ! وقتی پاشده یادش رفته که عصره ! فکر کرده صبح جمعس!!!   

 

بعضی وقتها ، افکار واحساساتی رو که در وجودمه بیان میکنم (روشهای گونانی برای بیان وجود داره !مثل مشاوره با بهترین دکتر مشاور در سوییس !!! ) ، بعد ناگهان پشیمون میشم که چرا احساسمو بیان کردم و ناراحت به خودم میگم :"دختر چرا وقتی مطمئن نیستی حرف می زنی!!!" و ترسم از اینه که وقتی پندار و احساسمو صادقانه بیان کردم، درباره من چه فکری میکنه؟ به خودم میگم:"اون که منو کامل نمیشناسه، نکنه درباره من بد قضاوت کنه" ترسم از قضاوته!!! هنوز از قضاوت میترسم و این بده!!!

 

مریم3 اسفند87

نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.veysar.tk

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیام نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی
http://www.oxinads.com/?a=25420

یک بنده ی خدا شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

من هم از قضاوت می ترسم ... درحالی که همیشه به خودم میگم مهم نیست ... تو خودت باش بذار بقیه هرجوری می خوان برداشت کنن... مهم اینه که تو خودت باشی ... ولی تهه دلم همیشه از قضاوت دیگران می ترسم :(

و این ترس از قضاوت های مردم خیلی بده!

مینو شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://mlbhtb.blogfa.com

سلام مریم گلی. راستش من همیشه هر کاری را که فکر می کنم درسته انجام میدم و اصلا نگران قضاوت دیگران نیستم. منظورم این نیست که نظر دیگران برام مهم نیست یا همه کارهای من درسته.....ولی مهم نیست دیگران چه فکری می کنند. مهم اینه که از خودت راضی باشی. من اگه قرار بود به قضاوت دیگران فکر کنم سالها پیش باید زندگی را تعطیل می کردم.
خودت باش عزیزم.....
دوستت دارم.

سلام ممنون :)

ریحانه جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ

من 17 ساله که از قضاوت دیگران میترسم
چه روزها که گذشتن و من فیلم بازی میکردم
و خودم نبودم
برام دعا کنید خودم باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد