بدون شرح!!؟

مشهدی قناری که خاطرتون هست!پس از چند وقت بابا اونو با یه قناری ماده جفت کرد تا به قول خودش ازشون جوجه بکشه !!! الان قناری ماده 3 تا تخم گذاشته و روی تخماش خوابیده!! نکته جالب اینه که قناری نر مدام غذا میذاره دهن قناریی که رو تخم خوابیده !! نمی دونید چه محبتی به قناریی که می خواد مامان بشه می کنه، شدت محبتش به حدیه که خواهرم که حامله است، به شوهرش گفت:" نگاه کن چطور غذا دهنش میذاره و نازشو میکشه، چه شوهر خوبی داره این قناری ماده!!" 

 

چند روز پیش از یه بنگاه معاملات مسکن  یه آگهی تبلیغاتی دیدم ،که باعث شد لبخند بزنم(لبخند تمسخر گونه) ،تبلیغ این بود:" مسکن.......اولین مبتکر دلالی علمی  املاک در ایران!!!" دلالی دلالیه!!!این صفت علمیش دیگه چه صیغه ایه خدا میدونه!حیف این صفت علمی که به موصوفی چون دلالی  چسبیده بشه!!!!!! 

 

نمیتونم از کانالی چون mbc4  به این راحتی ها بگذرم،انصافا برنامه های خوبی داره، برنامه the doctores   شنبه ها تا چهارشنبه ها ساعت 19:30رو از دست ندید! جالبه چرا که علم پزشکی رو خیلی ملموس و قابل فهم وارد زندگی مردم می کنه!!!! 

 

از وقتی رانندگی میکنم، متوجه شدم که درصد بالایی از مردم بد رانندگی میکنند و نمیدونم چطور به این جماعت تصدیق دادند تا به قول قدیمیا اتول سواری !! کنند،و فکر میکنم بین طریقه رانندگی آدمها و فرهنگ و شخصیتشون یه رابطه معنادار وجود داره!!و بد نیست که با یه پژوهش به بررسی رابطه رانندگی و شخصیت  و یا فرهنگ آدمها پرداخته بشه! مطمئنم کار جالب و پرسرو صدایی میشه!!!

مریم26 بهمن 87

نظرات 7 + ارسال نظر
یک بنده ی خدا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://harjmarj.blogsky.com

اووووووووول

مواظب باشید تخم ها جوجه شدند ...آخه قناری ها بچه هاشون رو می کشن ... یعنی با نوک می زنن تو سر بچه ... وااااااااااای :(((((((

ای بابا ...

من که american Idol رو دوست دارم و پی گیرم ...

ماشین ندارم :)))) :((((((((

سلام جوجه ها هنوز از تخم بیرون نیومدن!ولی این چیزی که میگی رو اولین باره می شنوم!! امیدوارم به زودی ماشین دار بشی!!!(اهن اوهونم خوب بود؟:)) )

ناشناس شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

کافر همه را به کیش خود پندارد.۱-تو در حدی نیستی که بخواهی در رابطه با رانندگی مردم نظر بدهی چون بقول خودت تازه شروع به رانندگی کردی وسر هر چهارراه که می رسی با دهان باز گداها و گل فروش ها و بستنی فروش ها(از نوع زمستونیش )را با حیرت نگاه میکنی وفکر میکنم که وقتی برای تحقیق و تفحص اونم پشت فرمون نداشته باشی.پس درنتیجه صلاحیت اینکارو نداری.۲-گفته بودی چه کسی به این جماعت تصدیق داده باید گفت :البته همون خری که به تو تصدیق داده.۳-در مورد ارتباط رانندگی اشخاص با شخصیتشون باید گفت:همه افراد بی شخصیت می توانند راننده باشند ولی همه راننده ها بی شخصیت نیستند.

:)

نیلوفر مردابی شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.mordab-57.blogsky.com




سلام عزیز

روز عشق و دوستی مبارک ...

آپم و منتظر حضورت ...

شاد و موفق باشی ...

سلام بر شما هم مبارک!

پدرام شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ

در سی امین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی امروز یک جانباز در مقابل مجلس خود را به آتش کشید!

یک بنده ی خدا شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

خوب... به این میگن یه اهن اوهون درست حسابی :))))

:))

؟ دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ

لحظه به دنیا اومدنشون رو از دست نده.امیدوارم قناری های خوبی بشن .بی انصاف هستی تو تازه تصدیق گرفتی بعد در مورد بقیه اینطوری میگی؟

نه بی انصاف نیستم از وقتی رانندگی می کنم متوجه شدم که مردم چه بد رانندگی می کنند مثلا میپیچن جلوی ماشینت بدون چراغ راهنما.سبقت از سمت راست میگیرن و............

سپیده سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

سلام
خداییش تو این زمونه وضع حیوونها هم از ما بهتره دیگه! :(
بابای منم یه دوره فنچ‌کشی داشت!!

می‌گم من قبل گواهینامه گرفتنم هم کشفیده بودم که ملت چقدر بد می‌رونن! :دی

سلام خانم کی اومدی؟رسیدن بخیر!!!!خوش گذشت اهواز؟؟شهر ما چطور بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد