پاچه خواری!!

*یه نصیحت !! کتاب به کسی قرض ندید،اگر هم می دید، اسم کتاب ،کسی که اونو قرض گرفته و تاریخی که کتابو ازتون گرفته یادداشت کنید،چرا که خیلی وقتا یادتون میره کتابتونو به کی دادید واونوقت باید مثل من بیچاره ! بیفتید دنبال پس گرفتن کتاباتون از اینو اون! 

 

*پاچه خواری همیشه هم بد نیست ، طوری که بعضی وقتا، من با بابا سر این که بیشتر پاچه خواری کنم! به رقابت می پردازم !!!!و از اونجایی که در حین پاچه خواری ، اعضای خانواده دور هم جمع میشن،همه برای پاچه خواری بیشتر به رقابت می پردازن! و اون وقته که مامان میگه:"آخه مگه یه گوسفند 4 تا پاچه بیشتر داره!"  

 

*بعضی وقتا فکر می کنم من با خواهرم خیلی فرق دارم، مخصوصا وقتی سر مسائل مذهبی و یا سیاسی بحث می کنیم ،و این جور وقتاس که حس می کنم اختلاف عقیده مخصوصا اگه خیلی شدید باشه محبت و مهر منو نسبت به اون کم می کنه !!!! باور کنید این مسئله برای خودم هم ناراحت کنندس ،ولی یه واقعیته ! و از اینجاست که خانما وآقایون دم بخت!!!حین جفت گیری!! باید دقت کرده و آدمی  رو انتخاب کنند که مسیرفکری نزدیکی بهشون داشته باشه،چرا که تفاوتهای فکری آنچنانی!!روز به روز مهر آدمارو به هم کم می کنه و زندگی بدون علاقه یعنی هدر دادن عمر!

مریم 8 بهمن 87

نظرات 4 + ارسال نظر
یک بنده ی خدا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام مریم خانوم
تحلیل جالبی بود ... دور هم جمع شدن خانواده :)

سلام :) ما معمولا کله پاچه رو دور هم می خوریم!آخه پاچه خواری تنهایی مزه نمی ده!!

بی نام سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ

چرا باید شبیه هم باشیم؟تفاوت بد نیست.اگر تفاوت وجود نداشت ُدوست داشتنی هم وجود نداشت.یک نفر متفاوت با خودت رو اونقدر دوست داری که تمام تلاشت رو می کنی تا شبیه اون بشی.میدونی ُعینک زندگی من سیاه و سفیده؛ اما برای کسانی که دوستشون دارم رنگیه تا متفاوت ببینمشون.اب با اسمون خیلی تفاوت داره ؛ اما اب عاشق اسمونه بنابر این تمام کوه ها و دشت ها رو طی می کنه تا به دریا برسه بعد زندگیشو میده و بخار میشه تا شبیه اسمون بشه.
مطالب قشنگی بود خیلی وقت بود هیچ صحبتی از روی سادگی و از ته دل(نشنیده) نخونده بودم.

سلام.ممنون:)

یوزارسیف چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

تو ام حال داری ها
حرف گیر نمیاری از کارات میگی
تو که وبلاگ زدی یه چیز درست حسابی بزار توش مردم استفاده کنن
وبلاگم رو نمیزارم تو کف بمونی

:)

لطیف پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ق.ظ http://latiftariq.blogfa.com

سلام مریم عزیز
خیلی زیبا می نویسی
کتاب به کس قرض نمی دهیم
از ما هم سری بزن

سلام ممنون و چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد