دستکش 2!

توجه توجه :

اگه یادداشت "دستکش" رو که 1 ماه پیش نوشتم،نخوندید، اول اونو بخونید،بعد یادداشت زیر رو :

سلام، همین 1 ماه پیش بود که براتون نوشتم ،برای دومین باره که اول زمستون دستکشامو گم می کنم.پس ازانجام ماموریت گم کردن دستکش هام تو ماه گذشته،امروز عصر دوباره دستکشهای چرمی درجه یکیو، که 1 ماه بود خریده بودم گم کردم! دیگه  به یقین رسیدم(1 ماه پیش اطمینان بود!) که ماموریت جدید محول شده به من گم کردن دستکشه !! امشب وقتی برای مامانم تعریف کردم ،کلی ناراحت شد و گفت: " آخه دختر حواست کجاست؟چرا گم کردی؟" منم رو کردم بهشو گفتم: "مامان چه کنم،مامورمو معذور! 

                                    

مریم-۳۰ دی ماه

مامور برداشتن سوزن از رو زمین و با حفظ سمت مامور گم کردن  

دستکش چرمی در ابتدای زمستون،وسط زمستون واحتمالا آخر زمستون

نظرات 1 + ارسال نظر
روانپزشک نیمه دیوانه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ

ای بابا اینجا همه چی با هم قاطی شده!!............غصه نخور!!!

چشم سعی خودمو می کنم! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد