لذت خرید کتاب!

یکی از پرشکوه ترین لذت های دنیا کتاب خریدنه! البته شکی نیست که این لذت به پای کتاب خوندن نمی رسه ولی خوب، خرید کتاب دنیایی داره بس دلپذیر! من معمولا برای خرید کتاب میرم خ انقلاب و یکی یکی کتابفروشیا رو زیرو رو می کنم. با ورود به کتابفروشی کم کم ، بوی کتاب و کاغذ مشاممو پرمی کنه و من که مشعوف از این بوی شگفت انگیزم، لای قفسه ها شروع می کنم به جستجو! و چه لذتی داره این جستن! و چه حظی بالاتر از اینکه کتابهارو ورق می زنم و با یه نگاه مختصر به اسم نویسنده ،ناشر،مترجم وحتی طرح جلد کتاب  ،کتابهای مورد نظرمو انتخاب می کنم .البته خیلی وقتا هم فهرست کتاب هایی رو که از قبل واز طرق مختلف مثل اینترنت،دوستان،مجله ها و.... انتخاب کردم، به دست کتابفروش میسپارم و منتظر میشم تا کتابهارو برام بیاره! و این حالت بیشتر وقتی اتفاق میفته که خسته هستم وتوان جولان میان قفسه های ماندگار کتابفروشیا رو ندارم!و حالا نوبت به پول دادن و بیرون اومدن از کتابفروشیه. بدون اغراق بهتون میگم، اینجا تنها جاییه که با کمال میل پول میدم و سپس با لبخند از کتابفروشی بیرون میام،و به این فکر می کنم که دوباره برای چند ماه کتاب دارم !

نکته:

1-    من همیشه آرزو داشتم کتابفروش بشم ،اما سرمایه ندارم!! (به یک نفر سرمایه گذار با ذوق نیازمندم!)

2-    پیشنهاد می کنم در کتابفروشیهای این دیار مبل و یا صندلی قرار داده تا کسانی چون من، که زمان زیادی را در کتابفروشی به جولان می پردازند،کمردرد نگرفته و گاهی از مبل و صندلی استفاده کنند.

3-    اگر بیلیونر شوم ! یک سلسله کتابفروشی های زنجیره ای در سراسر ایران تاسیس می کنم!

4-    مایه تاسف است ، اما محله ما همه جور مغازه ای داره ،به جز کتابفروشی!

مریم 29 دی 87

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

به شدت موافقم!
هیچ لذتی قابل قیاس با خرید کتاب نیست

اگه منم یه روزی پولدار شدم حاضرم باهات شریک بشم تو اون کتاب‌فروشی‌های زنجیره‌ای! اگر و فقط اگر! :پی

خیلی خوشحال میشم!پس به امید پولدار شدن و تاسیس کتابفروشی های زنجیره ای!

lp یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://mp3archive.lpdivx.ir

فروش آرشیو موسیقی ایران به قیمت استثنایی همراه با هدیه رایگان
مجموعه ای کامل از آهنگ های قدیمی و جدید –پاپ –سنتی-رپ و....
برای اطلاع از ویژگی های این مجموعه طلایی و خرید آن به وبسایت http://mp3archive.lpdivx.ir مراجعه کنید.
این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید.

مینو یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://mlbhtb.blogfa.com

سلام. عزیزم خوب می دونی که در این باره باهات بسیار موافقم. و از اینکه توی فامیل منو تو علاقه مند به کتابیم خیلی خوشحالم.و از اینکه همیشه کتابهای خوبت را در اختیار من قرار می دی تا مطالعه کنم ممنونم.
موفق باشی.

خواهش می کنم و ممنون! :)

مرتضی خرمی جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://khorrami75.blogfa.com

مریم جان سلام !
قصه های بی مزه مینوسی - معلوم نیست که باکی حرف میزنی - میخواهی دیگران را تمسخر کنی یا خود را
اگر میخواهی چیزی بفهمی سری به این وبلاگ هم بزن .
www.khorrami75.blogfa.com

:)

م.ا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام خیلی باحال بود

ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد