بدون شرح!!!!؟

دیروز بعد از مدتها سری به بازار زدم . منظورم از بازار، بازار بزرگ تهران نیست. منظورم همین مراکز تجاریه. وه چقدر جنس،چقدر کالای جذاب و براق !!! شایدم چون من خیلی وقت بود برای خرید بیرون نیومده بودم، انقدر شگفت زده شدم! به هر حال بازار قشنگترین ،جذاب ترین و بهترین جنس ها رو تو دل خودش جا داده ،مطابق با هر جور سلیقه ای . شما که غریبه نیستید ،ما دستمون به دهنمون میرسه و می تونیم چیزایی رو که دلمون می خواد بخریم،ولی آدم فقیر کم نیست ،اونا رو در یابیم. 

     

این روزا روزای کریسمسه.نمی دونید چقدر دلم تنگ شده برای کارتون هدیه کریسمس(سکروچ خسیس رو یادتون میاد؟)فکرکنم تو وجود هممون یه سکروچ هست ،حالا سکروچ خون یکی بالاست ، مال یکی دیگه پایین! به امید اینکه ما هم شب کریسمس مثل سکروچ خواب ببینیم و صبح ، بخشنده از خواب بیداربشیم!!    

 

تصمیم گرفتم دیگه غیبت نکنم!! بله می دونم تصمیم بزرگیه !! غیبت علاوه بر اینکه از نظر دینی نهی شده ، از نظر روانی هم بر ذهن کسی مثل من که این کار رو انجام میده، تاثیر منفی میذاره(شاید بشه گفت یه جور انرژی منفی) پس بهتره وقتی دور هم میشینیم یا حرف خودمونو بزنیم یا لبخند!

مریم دی 87

نظرات 4 + ارسال نظر
یک بنده ی خدا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

سلام بر بازار :)))))))))
از قدیم گفتن دروغ کار بدیه :))

نه غیبتم بده :)

یک بنده ی خدا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ http://harjmarj.blogsky.com

هم دروغ بده هم غیبت :)
دیدم داری می گی غیبت رو ترک کنیم ... گفتم منم یه حرفی زده باشم که بار معنایی بره بالا :))))))
واسه همین یاد جوونی هام کردم که دوستان این حرف رو می زدند (دروغ کار بدیه)

موفق و موید باشی دوست من :)

شما هم موفق باشی خانم.

کاظم چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://panjareh.blogsky.com/

سلام
خسته نباشی
ساده بی ریا جالب (البته اگر در پشت این همه ساده گی چیز دیگه نباشه)بگذریم
جالب بود به ما هم سر بزن.
درباره تبادل لینک نظرت چیست.

سلام ممنون از لطفتون٬من معمولا سادگی رو ترجیح می دم.چشم به وبلاگ شما هم سر می زنم.

کوروش پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ http://sirousrostami.blogsky.com/

سلام
بی تعارف خوشحالم که هم دستت به دهنت میرسه
وهم بطرف خوب بودن قدم برمیداری
برعکس خیلیها که........

سلام .ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد